Potrebujete navštíviť sociálnu poisťovňu? Urobte to radšej elektronicky
22. 10. 2020

Potrebujete navštíviť sociálnu poisťovňu? Urobte to radšej elektronicky

Aj sociálna poisťovňa už má svoj covid semafor pre fungovanie pobočiek a bude ho pravidelne aktualizovať. Jednotlivé pobočky sú rozdelené podľa farieb červená, oranžová a zelená, na základe ktorých fungujú v určitom režime. Pred osobnou návštevou pobočky sociálnej poisťovne je tak dôležité si pozrieť farbu a režim alebo využite možnosť navštíviť sociálnu poisťovňu elektronicky.

 

Čo znamenajú jednotlivé farby?

 

Pokiaľ je pobočka, ktorú sa chystáte navštíviť, označená zelenou farbou, funguje v štandardnom režime s normálnymi otváracími hodinami a za dodržiavania všetkých potrebných bezpečnostných opatrení, aktuálne platných na území Slovenskej republiky.

 

Ak je vaša pobočka označená ako oranžová, klientské centrum nie je prístupné verejnosti a na preberanie zásielok je určená schránka, no klienti môžu konzultovať osobne s vybranými zamestnancami.

 

Červená farba pri pobočke znamená, že funguje v prísnom covid režime a otváracie hodiny sú upravené od 8:00 do 11:00, v stredu od 13:00 do 16:00. Na preberanie zásielok taktiež slúži schránka pri vstupe do budovy a klientské centrum je zatvorené. Klienti môžu konzultovať len s vybranými pracovníkmi pobočky. Pokiaľ je epidemiologická situácia veľmi nepriaznivá, môže dôjsť aj k úplnému uzavretiu pobočky.

 

V pobočkách platí prísny režim, zákaz súkromných návštev a zákaz vstupu rodičov s deťmi. Sociálna poisťovňa taktiež odporúča svojim klientom využiť možnosť bezhotovostnej platby, nakoľko v pokladniciach nie je možné prijímať hotovosť vzhľadom na zabezpečenie zníženia širenia rizika nákazy.

 

Komunikujte elektronicky a z pohodlia domova

 

Sociálna poisťovňa umožňuje svojim klientom komunikovať emailom, telefonicky alebo prostredníctvom e-schránky. Napriek tomu, že sa táto možnosť stala dostupnou práve vďaka nepriaznivej pandemickej situácii, ju využíva čoraz viac ľudí. Vďaka využitiu elektronickej komunikácie je tak možné dokonca urýchliť procesy pri podávaní žiadostí, napríklad o ošetrovné, ktorých je v súčasnej situácii mnoho.

 

Elektronická komunikácia so sociálnou poisťovňou je v súčasnej situácii najbezpečnejšia forma a zdá sa, že aj omnoho rýchlejšia, ako osobná návšteva.

Flórian Farkaš, s. r. o.
Autor: Flórian Farkaš, s. r. o.

Dobrý deň!

Volám sa Flórian Farkaš, vo finančnom sektore pôsobím od roku 2011 ako finančný a realitný konzultant. Nie som sám, môj tím predstavuje 10 spolupracovníkov v Banskobystrickom kraji. Svojich klientov a spolupracovníkov inšpirujem k napĺňaniu ich životných cielov a k finančnej nezávislosti.
Naším poslaním je pomáhať klientom zvládnuť rôzne finančné situácie efektívne a rozumne a tým zvyšovať ich finančnú gramotnosť.
Pokiaľ Vás trápia finančné ťažkosti a ste zvedavý ako dosiahnúť finančnú nezávislosť, kontaktujte nás, my sa Vám ozveme. Radi sa s Vami stretneme v príjemnom prostredí v našich kanceláriach v Lučenci alebo vo Fiľakove.

Stiahnite si zadarmo

Ako nenaletieť finančným upírom

spracovaním osobných údajov